2008年12月6日 星期六

Kelly Clarkson-Because Of You

凱利克萊森

Kelly Clarkson-Because Of You



I will not make

The same mistakes that you did

我不會重重蹈你的覆轍

I will not let myself

Cause my heart so much misery

我不會讓自己如此痛苦不堪

I will not break

The way you did, you fell so hard

我不會像你那樣分手,你太絕情了

I've learned the hard way

我已經親身經歷過

To never let it get that far

不願意再受到傷害



Because of you

I never stray too far from the sidewalk

因為你 我總是小心翼翼

Because of you

I learned to play on the safe side so I don't get hurt

因為你 我學會小心以免受到傷害

Because of you

I find it hard to trust not only me, but everyone around me

因為你 我發現很難相信自己和身邊的人

Because of you

I am afraid

因為你 我害怕



I lose my way

我很迷茫

And it's not too long before you point it out

不久你就察覺到了

I cannot cry

我不可以哭

Because I know that's weakness in your eyes

因為我知道會成為你眼中的弱者

I'm forced to fake, A smile, a laugh every day of my life

我不得不每日假裝地強顏歡笑

My heart can't possibly break

我的心不可以再碎

When it wasn't even whole to start with

徒一開始它就開始

I watched you die

我看見你漸漸消沉

I heard you cry every night in your sleep

我聽到你每晚在哭泣

I was so young

我還如比稚嫩

You should have known better than to lean on me

你應該知道不該太依賴我

You never thought of anyone else

你從來不為別人著想

You just saw your pain

你只看到自己的痛楚

And now I cry in the middle of the night

而現在我在深夜哭泣

For the same damn thing

出於與你相同的原因

Because of you

I never stray too far from the sidewalk

因為你 我總是小心翼翼

Because of you

I learned to play on the safe side so I don't get hurt

因為你 我學會小心以免受到傷害



Because of you

I try my hardest just to forget everything

因為你 我用盡全力忘記一切

Because of you

I don't know how to let anyone else in

因為你 我不知道怎再愛上別人

Because of you

I'm ashamed of my life because it's empty

因為你 我耻笑自己空虛的生活

Because of you oh yeah

因為你 oh yeah

I am afraid

沒有留言:

拯救老電腦

 Sempron 3850 Socket AM1入門四核處理器 2014 8ram  作業系統 windows 10 1904 評論: 八年的核心,其他的故障電腦拆解零組件都是拼裝. 整體使用上,可以基本文書,瀏覽網站,聽音樂等等都可以接受的。 下次再來繼續搞更多..